♥ followers ♥

Wednesday, March 7, 2012

Mary Stayed Out All Night VS Paradise Ranch VS Scent Of A Woman

hokhok , hey orang kampung !
jumpa lagi :D


hekhek , eyy eyy , nak cite ni ~ aritu kan , dapat gaji !
awesome ~ tapi sikit je, sebab dok mengaja anak jiran sebelah sebulan je .
hahaha *Fateha budak pemalas* huhh ? do I care ? trololol


so nak dijadikan cerita , sehari lepas dapat gaji yang ciput tu ,
akak aku Aida Azianti datang ke rumah dengan penuh ayu,
untuk membawa aku berjalan-jalan pusing bandar , haha


kitaorang pi makan - makan *sesi menaikkan berat badan* mwahaha
teka kitaorang makan kat mana ! haha okay SECRET RECIPE lagi ! haha
what ?? kitaorang orang kaya lah ! what the fish you ~ bhahaha xD


okay selepas itu , kami pun merayap la
aku pi teman Ahjumma Yanti ni cari magazine E-POP :D
*dia ni hantu korea, macam aku jugakla , tapi aku bukan hantu , aku angel!* hahaha
ingatkan nak beli lah jugak , beli dah tengok,baca luar dalam , tak jadi nak beli , tahu napa ??
sebabnya takda pasal BIAS aku langsung , memang aku tak beli ahh ! *siot memilih Fateha ni*
aku taknak ah beli buang duit je , malas nak tengok group lain , sebab aku kan loyal cassie ~ kkk ^^
betolla , tampar kang nak ?? tak percaya pulak kau neh! lol xD


okay pastu nak otw balik , aleh aleh aku ternampak kedai DVD citer korea , haha
mula mula hesitated jugak nak pi masuk , pikir punya pikir , hahh , amik kau masuk jugak ! haha
hahh dah masuk tu mula la rambang bijik mata ni ~ pilih punye pilih aku beli 2 DVD korea , haha


setelah bertekak dengan Ahjumma Yanti , kami telah bersepakat untuk beli DVD pilihan hati xD lol
Ahjumma amik DVD Mary Stayed Out All Night then aku amik Paradise Ranch dengan Scent Of A Woman
*aku beli dua, heyy aku kan orang kaya, HAHA* *berlagak*



yang atas : Paradise Ranch *ada laki aku!* haha ;)
yang bawah : Scent Of A Woman *ada Unnie aku!* haha  ;)


for Mary Stayed Out All Night takda gamba , sebab tu Ahjumma Yanti punye ~


ohh k la, kang korang muntah darah baca post aku yang panjang berjela ni . k bai , till then baby , muahh ! *gedik nak mati kan ?* lol xD

No comments: