♥ followers ♥

Thursday, September 6, 2012

Kem Fasilitator

Assalamualaikum wbt ;)
hai korang!
apa khabar? sihat? bagus bagus! 

eheh,dah lama aku tak update blog ni kan. 
ni dah bulan sept pun. actually takde apa nak dikongsikan sangat.
ermm. okay I'm gonna talk bout Kem Faci that I joined on last friday at Janda Baik!

kita orang bertolak pagi-2 lagi,mengantuk gila kot.
aku naik bas dgn muka selengenya. omg =,=''
jalan jalan dalam 45 min,kita orang sampai ke MMU,

pelik jugak nape nak singgah MMU pulak,
walhal kem nya kat Pahang nun.
setelah menyoal siasat beberapa suspek,

aku dan kawan kawan dapati,kami perlu kesana terlebih dahulu agar
dapat bertolak sama sama dgn bebudak MMU. 
lebih afdhal katanya, ohhh~
bila dah sampai MMU,kena turun pi dataran depa pulak,chitt,
aku dgn muka mengantuknya,turun jela kan.

dah turun tu tgk dorang tengah excersice jadahnye
dalam hati aku "memang tak ah aku nak join korang jogging sume nih"
borak punye borak,skali CC perkenalkan diri dia,
*krik krik krik*

kami terpesona dgn kehemsemmannye seketika,kuikui xD
memang sekejap je pun kitaorang terpesona.
pastu memasing buat dah start buat muka blur balik.
*mengantuk doe*

pastu bertolaklah kami ke Kem di Janda Baik,Pahang.
macam-2 ragam yg aku dpt saksikan di sepanjang perjalanan tu.

sampai sana dah petang. pasang khemah.
then jumpa Abg Dat and all the faci.
next Abg Dat bahagikan kami masuk dlm kumpulan.

start dari tu sume aktiviti kitaorang buat dlm group,
sumpah seronok ;) sangat seronok.
jujur aku ckp,aku rindu all the moments dgn sume group member aku,seriously 
aku akan ingat korang sampai bila-2.
tu janji aku ;')

to my group member, Amira,Fatin,Alia,Muaz,Ahmad,Akram,Chakri,Taha and last but no least Aqil korang memang hebat! ohh tak lupa juga pada trainer kitaorang, Abg Mat Top! you rock bro,thanks sebab sudi jaga and ajar kitaorang selama kita berkampung kat kem tu, thanks a lot abg ;) insyaAllah ada rezeki kita jumpa lagi k!

okay,thats all for now,take care korang. hope you guys gonna have a nice day! bye, Assalamualaikum ;)

Air Liur Group! from left ; Alia,Amira,Fatin,Muaz,Ahmad,Akram,Chakri,Taha ,Aqil  ;)

No comments: