♥ followers ♥

Tuesday, April 24, 2012

keguguran

Intro ~ 
saya telah mengalami keguguran baru-baru ini .
hanya Allah yang tahu betapa takutnya saya .
mungkin cara hidup saya yang extreme telah menyebabkan saya mengalami masalah ini. hmm
*pause* [pikir-pikir]
saya sangat risau dengan apa yang telah berlaku . 
semua orang perasan akan perubahan pada diri saya .
dan mereka banyak memberi komentar terhadap perubahan itu .
risau sungguh saya memikirkannya , hmm ~ 
keguguran kali ini sangat teruk ~ 
maafkan saya jika saya tidak berhati-hati dalam memilih .
*pause*
okay . cukup . saya redha . 
*pause* [perlu cari jalan penyelesaian]
baik , saya akan berubah . insyaAllah ;')

what ! aku keguguran ?! bukan keguguran yang ada baby tu k ! jangan salah faham please kalian ~
aku telah mengalami keguguran rambut baru-baru ini !
*mata ke atas tangan di bahu* xD 
dan ia sangat merisaukan aku , hoihoi ! 
maybe sebab suka makan maggi dan RAMEN ,harhar . *k tak kelakar pun* *silent*
lepas ni aku kena makan makanan yang healthy ! tak boleh makan instant noodle anymore ! *muka gusta*
drink a lot of water . eat vegetable . don't get too much stress ~  and bla bla bla *muka ngantuk* k faham faham ~
ahh , okay whatever it is , I will try to do my best , hewhew , 
[mission : wanna get my old hair back ! brownish healthy hair again !]
pray for me kayh ?! hwaiting !! 

p/s : aku dah tukar shampoo rambut baru khas untuk mangsa-mangsa KEGUGURAN rambut . #ShampooAnti-HairFall . lol xD
 k bai ~ *mata bersinar* 

No comments: