♥ followers ♥

Wednesday, November 7, 2012

Lupa.

assalamualaikum semua.
apa khabar?
harap korang sihat hendaknya.
ada yang dah final ke? tahniahlah
aku still ter-stuck kat sini lagi.
final aku lambat lagi. 17 nov ni baru first final paper.
okay seram. hoiihoi.
okay referring to our title today is LUPA.
aku memang jenis yang cepat lupa.
orang cakap kat aku harini, esok aku dah lupa.
hmm. bahaya. tapi best jugak. dia tak menambahkan tension aku.
sebab aku ni mudah lupa. haha.
but yang sangat menyedihkan aku, aku dah lupa macam mana aku panggil mak.
I really forgot about it. IDK why. it make me upset.
dah 6 tahun tak panggil mak, I feel really awkward. ;'(
sedih,bila kawan-kawan cerita tentang mak dorang. aku hanya mampu mendengar cerita dorang,menjadi pemerhati,pen-ketawa kisah lucu dan bahagia mereka bersama mak tersayang.
kalau hati ni boleh cakap rasanya dia dah meraung sedih. makan hati sangat.
but what should I do, life must go on.
Fatehah tak boleh jadi budak cengeng. kena tabah kuatkan semangat.


 Mak, orang sayang mak. Rindu mak. 
InsyaAllah anak mak akan graduate dan akan menggenggam segulung diploma,
maaf, kerana tak sempat nak bahagiakan mak before mak pergi dan maaf juga kerana menjadi anak yang sangat degil untuk mak. Halalkan segala ya mak. Moga kita akan berjumpa lagi di sana. Amin :') 

with love,
Anakmu, Nurul Fatehah. 


2 comments:

Narumi Haruka said...

unnie ya!! i miss you so much >< omo omo goodluck for your final paper and fighting !!!

unnie, jangan lah sedih. saya pun nak nak nangis tahu tsk tsk :'(

Nurul Fatehah said...

yahh. gomawo saeng ;') biar unnie je yg sedih.