♥ followers ♥

Tuesday, December 4, 2012

Hari Tua Dia.


Heyyo! Whats up?? hehehe.
Assalamualaikum semua. kabare my stalkers? waras? haha
Huii. Saya sedang bercuti semester.
Seriously cakap cuti ni best. aku boleh tidur lambat bangun lambat.
Ehh. bangun awal. typo pula disitu. aumm! hakhakhak.

Rutin harian aku sekarang memang syok.
Makan. Tidur. Makan. Tidur. bla bla bla. ;3
ni tinggal tunggu tawaran masuk The Biggest Loser Asia. kekeke
Aku dah jarang online. Tengah duk mokes tengok Running Man ni. heww
Ni pun online sejap-sejap je. Ingatkan ada la yang rindu aku bila tak online, choy hampa hatiku.
Notification facebook kosong. kosong. kosong. Interaction twitter pun sama kosong~
Laka-laka sungguh aku rasa. hahahaha. *palmface

Okay back to the topic.
Hari Tua Dia.
Siapakah dia?
Dia siapakah? haha.

Dia adalah. Jeng jeng jeng jeng~
Abang Wan Mohd Nashriq~
ini budak Perak mali maa. Dia poyo,gedik,mengada bla bla bla bla.
*gurau je bang,jangan marah birthday boy tak boleh marah marah. haha
Dia adalah senior aku kat Politeknik Merlimau Melaka.
*senior PRSP and senior satu Jabatan goyang-2*
hahahaha ;D

Harini besday dia ahh! serious!
Sudah tua ini abang. Tapi maintain comel je aku tengok. huhuhu.
Mata dia cantik. *I'm jelly much abang! hahaha. lolz
So happy birthday abang,may you live happily ever after with ehem ehem.kekeke.
Kawen nanti jemput saya k! hahahaha.

Okay. Selamat Hari Tua to Abang Wan Mohd Nashriq!
Kami akan sentiasa mengingati dan merindui abang ;D
04/12/1991.




p/s: Abang,rambut jangan biar panjang k. Biar pendek baru handsome :D hihi.

No comments: