♥ followers ♥

Wednesday, December 5, 2012

Istanbul Aku Datang.

Hi guys! Good evening! So how's your day? Good? Great! ;D
Hari ni Wednesday 05/12/2012.
Jyeahh!Syukur kita masih lagi diberikan peluang,
untuk menghirup udara oleh Allah S.W.T ;)

Okay semalam aku post pasal Hari Tua Dia "birthday boy Abg Wan" ;)
Today nak cerita pasal. Hey Istanbul Aku Datang!
yoo broh! Yes. Istanbul Aku Datang!
ala movie melayu tulah.Choy!
takkan tu pun hangpa taktau. hehe.

Malam tadi penat aku download.Akhirnya!
Dapat jugak aku tengok movie tu! yahoo!
Firstly nak cakap,movie tu super duper cute and sweet!I like it <3 <3 <3 hahahaha.

Aku suka plot jalan cerita dia. smooth and sweet.
But,rasa macam klise pun ada gak.
Err,maybe aku dah terbiasa tgk cerita Korea kot.
Yeap,betul rasa macam klise sikit,tapi aku still suka movie ni ;D

Haha,woiih! Tomok boleh berlakon! I really shock w/ his acting.
His acting skills quite impressive me. Good job broh ^^ 
Lisa,omg! she's so cute okay. I love her <3 comel sungguh dia.
Kesian tgk Lisa kena game dgn Tomok, how dare you Tomok buat kat pretty girl gituh, hikks.

Ohoi,hero dia aku suka! suka amat-amat!
Beto Kusyairy! ahakk! Ohh my hero!
kekeke,aku suka style dia berlakon,simple je.
I love his personality. His charm makes me fall for him.
*Amboi aku ni,gatal pulak. haha. xD

Part yang aku suka dalam cerita ni is when,
Dian(Lisa) takut dgn cats Harris(Beto) kat dlm apartmen dorang!
kelakar gila, cat bunyi tiger! haha. super hillarious babe! I swear ;p 
Dian melompat atas badan Harris, comel gila! 
By the way ada ke orang takut sangat dgn cat macam Dian tu?
hmm I still wondering bout that.

Scenery kat Istanbul is very beautiful! I love it,even though aku tgk dari dalam movie je,
I can feel the awesomeness of Istanbul. Serious! ;) 
Location dia sangat bagus and sesuai dgn movie ni. 
*dah nama pun movie Istanbul Aku Datang yedakk? haha

By the way, part yang Dian dgn Harris g jenjalan berdua tu pun sweet jugak! suka tahu! Masa Harris belanja Dian aiskrim tu comel sgt.
Aku rasa Lisa mmg terkejut bebetul when org yg jual aiskrim tu buat aiskrim untuk dia. Tapi tu mmg cara dorang buat aiskrim kat sana, looks so special right? wow! ;)

So the conclusion is, movie ni sgt sweet. comel. nice bla bla bla. hahaha. Pada yg belum tgk tu sila-sila la tgk ye. ^^
Okay,eberibadi. today post habis kat sini dulu. 
Till then babe. Love you ;) Assalamualaikum.





Para pelakon movie Istanbul Aku Datang ;)


p/s: Korea, Aku Datang! hehehe. In Sha Allah ;D

No comments: